jag vet jag vet, men jag har inte tid..

Jag vet inte var dagarna tar vägen men jag har tydligen fullt upp.. Kan inte minnas att jag haft så här mycket att göra varje dag som jag haft nu dem senaste veckorna, dagarna består av, plugg, jobb, skola, städning, laga mat, hälsa på syster m, familj, åkt till halden och okey då se på tvn haha.. Men de känns inte som jag är hemma något alls. Helt galet.. Fast de är samtidigt roligt, jag är nog sån som person som gillar att ha något att göra hela tiden.. Men imorgon blir de en dag hemma med att plugga och även börja packa inför cypern resan för aj veckans om kommer är full den också haha. Då blir de att jobba måndag och torsdag, skola på tisdag och fredag, till sjukhuste på onsdag. Sen får jag plugga en heldel samt städa och fixa här hemma så de är fint när vi åker på fredag! :)

I onsdags var jag och Mika i Halden. Vi sökte sommarjobb så lämna in på hm sex dagis tror jag sen lämna mika in på lite affärer med. Alla dagis där var såå fräscha och snygga. Så åhh va jag hoppas att man får nått sommarjobb!! Vill vill.. Kan iaf säga som så att vi typ körde på varenda väg i halden haha..
Här är några bilder från när vi åkte den STORA färjan haha..





Idag har jag varit i Torslanda, mamma är ju här också så blir att hänga där då. :) Vi tog en tur till backaplan. Fy va folk de var där, jag säger de varje gång jag varit där att aldrig mer backaplan. Haha ändå hamnar man där.. Jag köpte mig endast två nya handukar i svart då jag ändrat på badrummet nu till svart och vitt blev apsnyggt.. :)



Jag själv var så här vacker idag haha..




Ida blev hungrig när Callo och Mamma var inne i en affär så fick ge henne lite käk.. :)
Jo igår var jag själv i ca 30min med både Dennis och Ida. Ida var mega hungrig och Dennis jätte törstig men grym moster som man är fixa jag såklart detta.. Hihi.. Lite stolt är jag.. :P




Igår åkte vi även till bushuset och ojoj va jag och dennis leket. Shit jag blev helt svettig ju, över allt var vi. :)


Denna åkte vi x-antal gånger. Så idag är jag lite öm i baken då jag liksom hamna över bollarna och åkte på dem haha..

Nee nu ska jag lägga ner huvudet på kudden här i soffan och glo lite på tvn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0