Onsdag

Idag mår jag lite bättre men är rätt seg ännu.. Förmiddagen spenderade jag i soffan. Vakna vid 8.20 men la mig i soffan så somna väl igen vid 10 tiden å vakna igen vid 12 så helt kry är jag tyvärr inte. :( Men nu har jag varit ute sedan 14.30 då jag först åkte till sahlgrenska för att få information och göra en läkarundersökning inför en alkoholstudie som jag ska vara med i. :)
Efter de gick jag till M och hans föräldrar. Det är en ny familj som jag ska börja jobba hos. :) Mötet gick jättebra och M var så söt och go. Så ska till dem igen den 2maj så kör igång direkt efter Cypern. Gött gött! :)

Imorgon är de redan sista dagen hemma hos B. :( Galet va dessa fyra veckor har gått fort.. Trivs jättebra med B och hela hennes familj. Men men allt har ett slut tyvärr..

Nu ska jag kolla på mästerkockarna!

Pöss!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hehe ja eller hur =) ja det är i hissen ;)

2011-04-14 @ 16:58:05
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0