Regn regn regn

Buhuu vilket piss väder de är idag. Mörkt och regn.. Men jag har försökt hitta på lite saker att göra iaf, för de första hade vi littsem på nätet idag tycker de har gått riktigt bra och för mig känns de som de var lättare att få ner de jag ville säga med ord istället för att sitta i skolan och prata om de. Så ja jag är helnöjd. Vid 12 tiden åkte jag och mamma till åmål, köpte lite mat å så..
 För imorgon ska jag och Mika till halden!! Så fick ju köpa lite matsäck höhö... Var hemma igen vid 14 tror jag då fick de bli en powernap för detta mörker gör en ju så trött.. Lyckades dock bara sova i 1h men men bättre än inget så för att piggna till fick de bli en dusch sen fixa middag.. Jag skulle kunna tänka mig att vila igen men nee då somnar jag aldrig ikväll och de måste jag för imorgon ringer klockan 06.15 pju, men men. Får verkligen hoppas att vi får napp imorgon. Skulle vara så jäkla gött att få jobba i norge under sommaren!! Åhh jag vill vill vill.. ;)

Imorgon efter halden blir de att åka hem till gbg igen, haha.. Denna gången med bil och mamma.. :) På torsdag är de ytterliggare ett sem på nätet plus att jag ska jobba igen. Saknar faktiskt lilla B nu.. Blir bara att jobba en dag denna veckan.. På fredag är de kort dag i skolan sen är de helg igen!! :D

Nee nu ska jag sluta babbla...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja det hade vart super roligt =D

2011-04-07 @ 19:28:46
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0