Jullov!!

Så himla skönt nu är allt klart som ska vara klart i skolan!! Eller jaa vi har ju en hemtenta som ska vara inne den 17 januari men de struntar vi i just nu haha.. Så nu ska man inte tillbaka till skolan fören den 11 januari ska bli så skönt!!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig 16 då ska jag åka iväg och jobba.. Blir en lång passning idag men de ska väl funka de me. Men vem vet kanske somnar jag vid nattningen av M, de hade ju vart fint haha.. Ligga där å sova när M´s päron kommer hem haha..

Just nu njuter jag bara av vetskapen att jag inte behöver använda hjärnan på ett par dagar!!



Fyra dagar kvar tills tomten kommer på besök! Mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0