Träningen idag

Idag var de powerpase som stod på träningschemat. Idag var de ett nytt pass och de är så sjukt jobbigt men så kul. Är så skönt när man känner att man inte orkar mer men kämpar på iaf.. Härliga tider!! Var dock inte så kul att åka hem sen. Det brukar ta ca 7min hem men idag hade de hänt en olycka så tog ca 45min hem istället inte okey. Men inte så konstigt att de hänt en olyka med tanke på detta vädret! Min lille nissannisse va som en vante att köra. För de blåser sjukt mycket och spö regnar. Sen att de är kolsvart ute gör de ju inte lättare direkt. Men jag kom hem hel iaf..

Idag har kag även haft en redovisning i skolan så nu kan man checka av ännu en sak. Gött!! Så nu börjar ledigheten närma sig. Ska bli skönt med lite julledigt även om vi har en hemtenta att skriva under jul men de vill jag inte tänka på nu haha. Sen blir de ju inte helt ledigt för ska jobba en del. Har redan fått en del dagar som jag ska jobba under jul och nyår!

Emma: ja herregud vet inte hur många jag käkar på en dag haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0