Fått mycket gjort!

Idag har jag varit duktig. Gick upp med 7 för att ta tag i pluggandet för jag pluggar bäst tidigt  på morgonen. Pluggade fram till 9.30 då mamma kom och vi åkte till Bäckefors föt att jag skulle lämna blod.. Och de gick galant lika högt och fint blodvärde som vanligt :D Sen åkte jag med mamma en sväng till huset. släppte va henne där så åkte jag mot billingen för att fixa till kalufsen. :P När de var klart åkte jag till pappas jobb och hälsade på en sväng för att sen åka hem och plugga lite till.. Nu är jag klar med den första frågan på tentan och har alltså en kvar men den börjar jag med i morgon. Nu ska jag hem till mor och far på kaffe och fika. Så sugen haha..

Har lite dåligt samvete för var så jäkla sur när T kom från jobbet :/ Var trött och inne i pluggandet.. Han tar sig en powernap nu så vill kompensera mitt dåliga humör med att han får sova ostört nu en stund så smyger hem till mor och far på fika.. Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0