Helgen över igen då..

Oj vilken trevlig helg jag haft ihop med mikaela.. Och va mycket bra planer vi kommit på.. Kommer bli en kanon vår och sommar om allt går som vi vill.. Det tror jag de kommer göra också eftersom vi båda vill allt detta så jäkla mycket..

Imorgon är de måndag igen och en heldag i skolan med en massa skrivande, underbart.. Ska bli så gött att verkligen komma igång nu. Så hoppas vi alla har massor av bra ider och att orden bara kommer spruta ur våra munnar och ner på tangenterna och in i datorn haha..

Nu ska jag se om jag kan somna var jätte trött vid 18 tiden men nu är jag pigg så kanske får bli ett avsnitt sjunde himlen som avslut på kvällen..

Har som sagt haft en grym helg och jag vet att en ny grym helg väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0