Helgen redan över

Fy va dagarna går fort.. Nu är de redan söndag igen.. Ojoj..

Igår var de en mycket rolig och fartfylld dag.. Vid 10 åkte jag och Dennis till trollhättan för att hälsa på farmor/gammelfarmor och Kent. Väl där blev vi bjudna på mat, älskade lövbiffgryta åhhh i löööve it! Med kokt potatis, gurka och knäckebörd.. Åhh skulle lätt kunna leva på denna rätt haha.. Till efterrätt blev de glass, päron och vaniljvisp. Så man blev ju galet mätt iaf.. Dennis bowlad som vanligt med Kent haha.. Jag satt å tjata med farmor.. Trevligt trevligt.. Sen var de dags för kaffe och fika haha.. Då käka jag silviakaka också något jag skulle kunna leva på haha.. Vi åkte hem vid halv fyra tiden. Efter en trevlig dag..

Väl hemma var de dags för Dennis lördagsgodis som han käka i soffan framför piff och puff. Vet inte hur han orkade äta de men.. Hihi.. Vid halv sju kom Anna hit så när Dennis lagt sig så käka vi tacos och tjata oj oj va vi tjata haha.. Vi "kollade" även på melodifestivalen men nee fy va de suger helt meningslöst att kolla på ens haha.. :)


Nu får vi se va denna dagen har att bjuda på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0