Nanny.nu

Heej underbara dag.. Nu sitter jag på bussen som ska ta mig till trollhättan och särifrån blir de tåg till ed.. Ute skiner solen och de är helt underbart..

Min morgon har varit helt fantastisk.. Var på en jobbinterjuv 9.15 och de gick så jäkla bra. Hihi.. Spela in en film och grejer.. Hihi. Så nu är de bara att vänta på att att bli kallad till ett möt/kurs/intorduktion som kommer ske här i stan. Efter de är de bara att vänta tills en familj vill ha mig som deras barnvakt.. :) Och hon som interjuva mig tyckte jag hade en grym profil så de skulle inte vara några problem för mig att hitta en familj.. Wii.. Så nu är min tisdag räddad.. Haha..

Nu ska jag ut på gul och kolla om dem lagt ut vår hemtenta som ska skrivas och vara klar sönad 24.00 så ni fattar nog själva vad jag har och kommer göra denna veckan.. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0