6h pluggande..

Aj aj va min rygg och nacke inte mår jättebra nu efter 6h pluggande vid köksbordet men men.. Nu känner jag mig lite lugnar ang tentan. Körde igenom övningstentan vi har fått ut och den jag galant iaf. Nu vet jag ju att tentan på måndag inte alls kommer se ut på detta sättet men iaf.. Jag är glad och nöjd över min dag, att jag kan vara såpass disiplinerad att inte sätta på tvn eller något sådant utan verkligen pluggar. Klart de blir några micropauser imellanåt men de är bara välbehövligt.. Nu tror jag att jag nöjer mig med att läsa för idag..

Kommer en ny dag imorgon och då ska jag in till skolan vid 10 för att gå igenom lite med Sissel och Lisa. Sen vid 12.30-15 är de frågestund ang tentan. Men tror inte jag stannar på den kommer iaf inte stanna till 15 för lovat Dennis att jag ska hämta han på dagis imorgon vid 14 tiden.. Han ville så gärna att jag skulle hämta han så då kan jag ju inte säga nej.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0