Dagen

Idag var de riktigt kallt ute.. Brr.. Men de visste inte jag när jag gick ut i mina kawasaki haha..
Dagen har varit bra dock jäkligt lång. Men hänger med härligt folk så då blir dagarna bra.. :) Nu har jag inte varit hemma mer än en kvart kanske.. Gick jättebra att passa A idag med!

Här satt vi i ca 5min innan föreläsningen skulle börja och åh vad vi njöt. :P



<3

 

Efter skolan mötte jag upp en tjötpröpp till Dennis och en tjock syster haha..

Vi käka på subban sen gick vi i lite affärer.

Dennis hängde mest i provrummen haha..



Nu när jag kom hem lyste månen hur starkt som helst precis utanför mitt fönster, kass bild men den får avsluta dagen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jaha ok ; ) Hihi

2011-01-21 @ 07:06:49
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0