Dagens plus min dag



haha ser helt död ut och då har jag ännu inte tränat. Var en hård dag i skolan från 10.15-15...
Det är jobbigt att sitta och lyssna en hel dag..

Men jag åkte till gymmet och träna direkt efter skolan, sen efter träningen åkte jag hem till syster för att hjälpa henne välja tapeter. Blev även bjuden på mat.. När vi kollat in alla tapeter hon hade tagit hem åkte vi ut till huset. Fick lite bestämt och sen tog vi lite olika mått.. Kommer bli grymt där ute i Torslanda.. Så nu har jag inte varit hemma direkt länge men jag har iaf fått ihop mina interjuvfrågorr till morgondagens interjuv med Anna.. Jag ska alltså ut till Torslanda imorgon igen för att hälsa på min kära vfuplats dock bara för en interjuv med Anna..
Ja de var min dag de.. Jo just de vi har även bestämt vad vi ska skriva om i vår b-uppsats.. Känns som vår grupp kommer bli jättebra och att de kommer gå hyffsat bra att skriva ihop detta med dessa tjejer. :) Känns tryggt och bra..

Nee nu ska jag ta tag i dagens bloggläsning. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0