Dagens!





Idag var de dags för en dag i skolan.. Var mycket trevligt att träffa allt folk igen.. :) Slutade vid 15 men hängde med Josse och Charlotte en sväng på stan. Köpte mig två glödlampor då både mina lampor i fönstren gått sönder.. Var ute efter en ny kalender men hitta ingen som föll mig i smaken.. Tyvärr.. 

Så var hemma vid 16.15 tar en stund att gå från vagen nu då de är isgata överallt!! 

Nu väntar alltså en veckas tentaplugg.. Åh vad peppad jag är haha, eller inte.. Fixade iaf så jag inte längre är kurslös efter nästa måndag.. Skönt att de löste sig så lätt.. 

Imorgon får de nog bli en tur till läkarn med mitt finger, suck.. Känner fortfarande inget i toppen på fingret.. Jäkla skit grejer.. Men lika bra att kolla upp de kanske.. 

Ne nu ska jag käka en macka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0