:(

Nu är de bara en dag kvar här i långed innan jag måste åka hem till mitt igen på söndagmorgon. Har haft de helt underbart här dessa tre veckor. Att få vara nära mannen i mitt liv samt mamma och pappa är de bästa jag vet!! Men men snart är de första juni igen och ett tre månaders sommarlov väntar! Oj vad jag längtar!! Något mera tråkigt som jag har att berätta är att jag idag förförsta gången i mitt liv klämde fingret i en bil dörr. OMG va de gjorde ont visste inte vart jag skulle ta vägen, höger pekfinger. Är inne på tredje värktabletten nu så hoppas kunna sova nu och vakna till en mindre spricka samt en mindre blåfinger :( Natti!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj aj gör ont det . men det går över bara tillfälligt vettu

2011-01-08 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0