Första lördagen detta året!

Jag är fortfarande sjuk.. Men nu ikväll känns de faktiskt lite bättre, peppar peppar, näsan rinner inte iaf och de är en otrolig lättnad.. Får se hur jag mår imorgon för har jag samma ont i halsen får de allt bli en tur till farbror doktorn för detta orkar jag inte med..

Men vad har jag haft för mig första dagen på 2011 då måntro.. Vaknade vid 10 efter en hemsk morgon med svettningar blandat med att skaka tänder så troligen hade jag feber där på morgonen... Mådde kasst men tog hostmedecin och två ibumetin så orkade jag mig ut för att åka hem till mor och far.. Pappa var ute på isen och fiskade så hade lite egen tid med mamma på förmiddagen, mys... Sen vid 13 tiden kom pappa hem då käka vi så kollade vi på bröderna karlsson. haha vilken störd film. :P Åkte hem vid 16 tiden då mådde jag faktiskt riktigt bra så orkade starat en maskin med tvätt, diksa samt laga mat så de var klart när min hårt arbetande man kom hem vid 17.45 har faktiskt orkat tvättat en maskin till, gött nästan tomt i tvättkorgen nu.. Mannen jobbar 12h förmiddag så han är inte direkt människa denna helg så han gick precis och la sig.. Jag är faktiskt inte alls trött ännu så får bli att slö surfa lite här på nätet...

Så här såg jag ut i dag seg och sjuk.



min stackars näsa är illröd av allt snytande. :( Så idag har jag kört med två papperstussar i näsan hela dagen när jag var hos mor och far. ;P

Jag fick piffa upp mig lite igår på nyårsdagen å allt, var inte så pigg men orkade duscha iaf., ;)


Kommentarer
Postat av: emma

ooojj, det har jag ju glömt, haha :P måste ändra detta direkt, hihi ;) är väl lite för nytt, inte fattat det riktigt än :p

2011-01-03 @ 23:03:41
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0