Godmorgon plugga onsdag!!

Så skönt de var att sova tills jag vaknade, alltså ingen klocka som ringde!! Jag vakna vid 9 så var bara att hoppa upp och bort till köksbordet för att börja dagens pluggande. Så nu har jag pluggat i en timme, så nu blir de en paus för att kolla på Våra bästa år! Efter det blir de ett härligt träningspass borta på gymmet. Sen är jag pigg och alert för en hel dags pluggande! Det är faktiskt roligt att plugga så här intensivt igen fr de snaste året har varit rätt slappt om en säger så. Samtidigt som jag är lite nervös inför detta då de är en TENTA, jag har ju klarat allt hittils så ååååå faan måste klara denna tenta!!

Åtekommer senare när jag behöver en paus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0