Klar för idag..

Nu lägger jag ner pluggandet för idag.. Har suttit sedan 12 med endast en kaffepaus och min bloggpaus förut. Så känner mig riktigt duktig. Känner även att jag nu kan pricka av en del av sakerna som jag nu verkligen kan. Det känns riktigt skönt. Så imorgon blir de att bocka av ännu mera så ska jag nog förhoppningsvis klara av denna tenta på måndag!! Blir att plugga sten hårt varje dag fram till måndag iaf, för är som jag sagt förut min första salstenta och de var ju något årsedan man pluggade till ett prov..
Blir dock inte så mycket pluggande på fredag för då åker jag och syster till långed över dagen, då de är mormors begravning. :( Så den dagen lär de inte bli så mycket pluggande kanske att jag orkar plugga på kvällen när jag kommit hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0