Min 90 dagars utmaning!!

Nu är de precis 90 dagar till de är dags för Cypern. Så därför har jag bestämt mig för att köra stenhårt dessa 90 dagar så jag kan visa mig i bikini.. Jag tänkte skriva upp här som jag brukar vad jag tränat men även mera vad jag äter bara för att få se svart på vitt för mig själv mest.. Men vet jag att ni ser vad jag äter och hur jag tränar så blir jag mer peppad..

Så nu jäklar ska jag köra på!!!

Dagens träning blev följande;
20min crosstrainer
3*15 rygg
3*15 mage
3*15 ben
20min crosstrainer
Fyra oilka benövningar alla 3*15
De var ett så otroligt gött pass idag.. Så är mycket nöjd över mig själv just nu..

Så här vacker var jag efter dagenspass:





Linnet är förövrigt en julklapp som jag fick av syster. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0