Några timmar i stan med Nettan

Åkte in till stan vid 11.30 tiden för att träffa Nettan som var i storstan.. Vi gick i lite affärer, gick vilse inne på h&m haha.. Shoppade lite underkläder. Sen käka vi på subban. Mm gott gott.. Satt och tjöta och bara hade de trevligt.. Det blev en trevlig stund i stan, känndes gött att göra något idag inte bara sitta inne och plugga.. Var hemma igen vid 14 så har pluggat i en timme nu. Gått igenom allt igen och de känns bra så hoppas nu att jag klarar av tentan i morgon. Men jag kan ju inte plugga mer än vad jag gjort nu.. Det blir att köra igenom allt igen ikväll innan jag ska sova..

Längtar så tills i morgon, gött att tentan är över efter imorgon och sedan ska vi imorgon kväll till manâna uhhh så gött. Blir nog att gå vidare efter vi käkat med och möta upp lite mera folk och ta en cider eller två för att fira eller sörja.. ;)

Idag ser jag ut så här. :P


Väntar på bussen in till stan. :)



Kanske får bli en liiiten powernap nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0