Nu är de tentafest!! :P

Nu är tentan gjord. Och de känns bra.. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra har nu två dagar där jag inte behöver tänka eller plugga på något.. Underbart!!

Ikväll blir de att käka på Manâna så ska fasta nu haha..

Gymmet är öppet nu igen men jag har fått träningsverk i knävecken. Det är skit jobbigt för kan bara ha benen i en speciel vinkel annars gör de skit ont. Suck.. Så var en rätt jobbig natt inatt om man säger så..
Så dagens träning får helt enkelt bara bli proemaderna som jag går samt situps.. Hoppas jag att de är borta till i morgon så blir de åter gymmet. :)

Ne nu ska jag bara surfa runt och njuta av ledigheten kanske ta en powernap. :D


Kommentarer
Postat av: emma

haha träningsvärk i knävecken, det har jag aldrig hört förut ;) va kul det lät, hehe. puss

2011-01-17 @ 17:05:29
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för mat ställe? :)

2011-01-17 @ 20:56:46
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0