Jag har inget liv just nu..

Jag jobbar varje dag skulle jag vilja påstå. Jobbar 6 dagar ledig en, jobbar 5 dagar ledig en, jobbar 7 dagar ledig tre. Osv osv... Mitt schema är fullspäckat.. Så de känns som att jag inte har något liv.. Buhuu.. Men jag har iaf hunnit med att springa några gånger, tränat zumba. badat och fiskat.. Men man är ju inte på topp om man säger så.. Idag jobba jag 7.30-16.30 så nu sitter jag lagom sliten i soffan.. Väntar på att älsklingen ska komma hem med pizza.. Mumms.. De är jag absolut värd idag haha.. Får iaf sovmorgon imorgon då jag jobbar kväll..

Jo i onsdags när jag var ledig åkte jag och Dennis rälsbussen till havåerud, tog en fika där och kollade när några båtar slussade, sen åkte vi rälsbussen hem igen.. De var en mycket uppskattad tur av Dennis iaf.. :)

Ne nu orkar jag inte babbla mera.. Just nu längtar jag bara till den 7 augusti då jag, älsklingen och Dennis ska åka på en minisemester till norrköping/kolmården!!

Ha de så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0