Hej hej här är jag.. :)

Nu har jag hittat hit igen, haha.. Det har hänt en hel del i mitt liv.. Men bara bra saker så inget att oroa sig för. Igår fick jag reda på min dugga som jag skrev den 3/6 och jag klarade den galant! Så jäkla nöjd!!
Sen har jag även jobbat en hel del, förra veckan jobba jag tis-lör och jag trivs helt galet bra. Jag jobbar på hemtjänsten i ed. Jag börjar mitt schema den 12/7 tills den 21/8 det är alltså 41 dagar och jag kommer jobba 32 av dessa. Haha jag är inte ledig mer än 9 dagar. :) Jag jobbar även helger så ja nu vet ni vad jag kommer göra under sommaren, hihi.. Men som sagt jag trivs jättebra och jag har gjort deligationen så jag får ge medicin! :)

Ja annars då, jag håller till en hel del i bengtsfors nu för tiden haha.. Var till kusten i lördags och spela minigolf och käka langos, mumms.. I söndags var vi i åmål å spela minigolf och tog en fika..

Jag har även hunnit med en filmkväll med Emma i hennes lya! Igår våldgästa jag min kära kusin Cia. Men där var de ingen vila inte för ojoj va hon körde med mig haha.. Har alltid så jäkla skoj med denna knäppa Cia. Tss..

Imorgon åker jag, mamma och Mika till göteborg. Vi ska till liseberg på fredag, hoppas vi överlever atmos fear. ;) På lördag är de inflyttnings fest på nummer 9! De ska bli riktigt skoj!!

Detta blev ett mycket märkligt inlägg men detta är vad jag hunnit med så här långt på sommarlovet!  Ska försöka bättra mig med att skriva här tror jag.. Haha..

Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0