B-uppsatas check!

Idag var de alltså dags för opponering och de gick jättebra och vi blev godkända.. Så gött, men vår grupp är ju grym oxå. haha..

Va hemma redan vid tolv så fick bli att käka lunch sen blev de en powernap på de. Så gött så gött. Vaknade ca 90min senare fast kännde inte för att vakna ville sova MER men då klockan redan var 17.30 så var de la dags att gå upp.. Haha. Tog tag i disken men efter hälften så skar jag mig på en apvass kniv. Suck.. Jag är ju för klumpig.. Men men..

Imorgon är de dags att jobba igen, jag längtar. Ska ju bli bra väder imorgon med så får bli en tur till lekparken! Senare imorgon ska jag passa Dennis en sväng han kommer hit då hans päron ska på nån födabarnkurs eller liknande.. Kan kännas lite sent för dem att gå på  en dag innan BF haha.. Men syster tror hon får gå över.. Jag tycker hon kan trycka ut ongen nu.. ;) Jag har inte riktigt fattat ännu att de ska komma en liten till.. Tänk jag ska bli moster igen, hur underbart är inte de då. En till liten pravel att lära känna och älska. Känns även lite annorlunda att jag denna gången bara kommer bo 30min bort inte över 4timmar bort.. Thii.. Men jag tänker inte tjata och fråga syster nu dem närmaste dagarna om hon tror de är på G, för de vet jag att de redan finns folk till.. Haha..

Nee nu ska jag sluta svammla, glo på tvn istället..

Pöss pöss

Ps, mitt liv är helt underbart just nu! Allt bara flytter på så himla bra! <3 Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0