Allt som hänt den senaste veckan!

Nu ska jag bjuda på lite bilder från min vecka.

Jag mamma och pappa åkte ut till stenebygrytan och käka så jäkla god mat!! Pappa käka älgbiffar, jag och mamma hängmörad rostbiff. Mumms va gott de va!

 Bästa mor å far!




Gött!!

Jag var i måndags och lämnade blod duktig som jag är.


Sen myste jag och Hd massor! Den katten alltså, han får mitt hjärta att smälta haha.. Vi tog oss en powernap i soffan!



Sen va jag i bengtsfors och kolla in när Hisab nissarna jobbade haha..


Samma dag var jag och hälsade på Cia. Vi hade de så trevligt så. Pratade en massor var ute på en långpromenad med Silas. Sen käkade vi gorumet mat haha.. Ja vi hade de allmänt trevligt som vanligt när man är med Cia.

Det blev även en hel del promenade hemhemma i långed med Emma! Det har jag saknat massor! Är så gött att vara ute och gå och sen då gå med emma ocg tjata samtidigt ja de väcker bland annat en massa minnen!



Det börjar bli kallt ute nu dock, så de va tur jag hade vinterjackan med mig.


Detta var en del av de jag gjorde under min vecka hemhemma i långed! Det är så skönt att komma hemhem ibland bara glömma allt annat som händer i ens liv. Bara göra de man känner för. Det behövs ibland om man säger så! Komma bort från cellen bland annat haha..

Sen jag kom hem igen till gbg så var de skola på  fredag och fick äntligen hem mina glasögon. Och vet ni vad!!! Min huvudvärk är borta! Så otroligt skönt nu är jag snart mig själv igen! Det är dags att komma igång med träning och allt de där osm jag inte orkat under veckorna med huvudvärk! Dock tar de väl en stund innan jag vänjer mig vid brillorna. När jag går ut känns de som alla kollar på mig och tänker men guud hon har nog precis fått glasögon. Haha. Fast hur fasiken ska dem veta de. haha. Så här jäkla snygg är jag i ett av paren iaf. Haha.


Men visst är jag snygg, haha..

Igår eftermiddag/kväll passade jag A igen. Var nästan ett årsedan sist. Men de gick jättebra. A har blivit så stor och duktig. Fick jätte många fina teckningar av A hihi. Sedan käka vi mat och etfer de blev de lite lördags mys i form av lejonkungen och en skål med godis!


Det va min vecka de!!

Nu ska jag ut på en powerwalk!!

// Love Madde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0