helgen!

Måste bara börja med å säga att fy f**n vilken träningsvärk jag har haft och har!! Igår var de inte ens skoj så ont gjorde de! Men men bara att träna vidare! haha

Har varit i långed under helgen. I fredags va de rätt lugnt tog en promenad med emma. Resten av kvällen slappa vi hela familjen i soffan!

Igår var de dlik träffen och Dennis var med och spelade! Sen hejade vi såklart på Emma under hennes matcher inna vi gick hem. Jag var så trött hela dagen och sedan med den värsta träningsvärken någonsin så de blev en lugn kväll hemma igen. Vi spelade alfapet och käka gott! Jag och syster avslutade dagen med att se den sista harry potter filmen så nu har jag äntligen sett den.

Idag har vi inte gjort så mycket jag pappa och syster åkte en sväng till bengtsfors för att kolla in bron sen köpte vi med pizza hem. Vi rullade mot gbg vid 14 tiden. Så varit hemma en stund nu. Känns lite märkligt att inte ha en massa böcker att läsa, då jag imorgon börjar en 2veckors lång vfu! De ska bli intressant att se hur denna vfu period blir!

Lite bilder från helgen;





haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0