Bowling och fest!

Ilördags va de dags att fira Emma lite som fyllde under veckan.. Vi var ett gäng på åtta pers som drog till ed för att bowla och käka tacobuffe. Det va riktigt skoj och härliga människor som var med. När vi kom hem till långed igen fick de bli en sväng till puben men där va de ju sten dött.. Så våran chafför kom med en utmärkt ide. Vi åkte till tanumsstrand för att lyssna och dansa till Arvingarna. Vi anlände vid 23 tiden och de var en hel del folk där i alla åldrar. Det var riktigt skoj, jag och Emma fick dansa en hel del. När Nettan kom och dansa med oss blev hon utskrattad av Emma haha. Så stackarn försvänn lika fort som hon kom upp på dansgolvet.. Tss. Men de var iaf riktigt skoj och huuundra årsedan jag var ute på nått sånt. Jag kom väl hem vid 3 tiden skulle åkt på efterfest men jag var alldelse för trött. Så jag åkte hem och la mig. Vakna som vanligt tidigt, fattar inte varför jag alltid gör de när jag festat. Men jag gick ner till pappa och tjöta lite och drack vatten innan jag gick upp ch la mig igen. Då somna jag och vakna igen vid 12 tiden. Mycket bättre haha.. Jag och mamma åkte sedan mot gbg vid 14.30 ungefär. Jag var fortfarande galet trött så mamma fick köra. När vi kom hit fick de bli en sväng till Kvantum innan jag la mig halft död i soffan.

Men som sagt de var en väldigt lyckad kväll, men de lär dröja tills jag festar igen. :P


Kommentarer
Postat av: nettan

Ja tack för en superrolig kväll!:) Va jättekulo o få träffa dig igen! haha o va ont ja hade i handen ett bra tag efter!;) tss! Pusss

2011-10-25 @ 15:32:43
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0