Hemtenta va de ja..

Denna veckan kommer handla om att träna och plugga.. Då vi har en hemtenta som ska vara inne nästa torsdag. Jag har skrivit en del idag och känner att det får räcka för dagen. Det är en tenta som ska vara mellan 3-6sidor och jag har i nuläget fått ihop en sida och jag har en hel del kvar att skriva. Men jag vet att de kommer gå bra. haha.. Har lagt upp en pluggplan så om jag följer den så ska jag vara klar på torsdag. Det vore riktigt gött då har jag en vecka på mig att kontroll läsa den så jag känner mig nöjd vid inlämningen.

Annars har jag hunnit med att köra ut syster och victoria till landvetter då dem ska till tyskland på typ klassresa. Så ska hämta dem på torsdag kväll igen..

Men nu ska jag slappa framför tvn, de är jag värd. Tss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0