Ingen bra vecka..

Det har varit tyst här inne på bloggen men de är för att jag inte haft den bästa veckan om man säger så. Jag har haft konstant huvudvärk hela veckan och i onsdagen var nog jobbigast speciellt på kvällen. Trodde mina ögon skulle ploppa ur! De va fruktansvärt! Men jag har iaf lyckas fått ihop tentan. Har fått skriva tagit paus skrivit tagit paus osv. Har varit rätt tufft faktiskt! Men nu har jag bara lite fin slipning kvar på den sen får jag vara nöjd.. Bara att hoppas på de bäst!

Idag har jag bara låge i soffan, läst en mycket bra bok, ätit ordentligt även om inte apptiten finns. Så jag har haft kontroll över huvudvärken... Om jag har de imorgon när jag vaknar så är jag väl illa tvunegn att gå till läkarn....

Igår strunta jag i huvuddet haha. Jag och mamma åkte till Ullared!! Vi stod i kö 1h 35min för att få komma in i affärn haha helt jäkla galet! Men jag hitta mycket av de jag skulle ha så jag blev iaf nöjd med shoppingen!




Resultatet, jaaa jag vet jag är tidigt ute men gött att vara i tid ibland.. :P




Så nu har jag bara några få julklappar kvar att fixa :)

Ne nu ska jag återgå till liggläge..





Kommentarer
Postat av: emma

ja där såg jag en julklapp med mitt namn på ja ;) hehe... hoppas du får positivt besked från läkarn imorn tjejen :)

2011-10-30 @ 21:09:50
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0