Lite av min och Idas dag!

Igår passade jag Ida nästan hela dagen. Då Dennis hängde hos sin farmor så blev de bara jag och Ida. Eftersom de var så fint väder och jag hade mega träningsvärk så gick vi ut och gick i 60min tänkte att jag skulle gå bort träningsvärken haha..

Så här glad va Ida innan vi gick ut. :P



Efter en stund i vagnen börja hon bli lite trött, då ser man så här rolig ut haha..



Och så här snygg va jag haha.. Det blev lite kallt om öronen när vi närma oss havet haha..



Sen bestod dagen av att äta äta och äta haha.. Ida gör typ inget annat än att äta nu för tiden.. :)

Det var iaf en rolig dag ihop med Ida. Var lite märkligt att inte ha Dennis med men de var skönt för mina öron om inte annat haha..!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0