Powernap!!

Idag var de upp tidigt igen för att åka ut till Torslanda för att passa Dennis och Ida!
När Ida sov en lur på förmiddagen pysslade jjag och Dennis med detta;




En till Dennis blev de. Thii..

Efter lunchen så gick vi ut då de var så fint väder idag så besökte två av lekparkerna i området!

Och där skulle de såklart gungas!! :)



Det har varit en bra fast mycket jobbig dag. Då Ida som aldrig brukar gnälla har gnällt galet mycket och de blir rätt jobbigt efter ett tag. Så när syster kom hem vid 13 tiden sprang jag typ ut till min bil haha.. Så när jag kom hem blev de en powernap på 2h och som jag var värd den!! haha..

Men efter powernapen så var de bara att fixa till sig för att åka in till stan och passa M! Så idag har de varit mycket barn haha.. Det gick jätte bra med M fast jag inte varit där sen i slutet på Maj! Kom hem för ca 30min sedan så nu ska jag varva ner lite innan de blir till att sova för att imorgon åka till Torslanda igen och passa D och I! Hoppas på en gladare bebis i morgon ;)
Ja jag säger de igen jag lär ju vara världens bästa moster haha..

Imorgon blir de inte att träna cirkel passet utan jag och syster ska träna ett annat pass cardio någontin haha. Ett 45min pass.. Hoppas de är bra!!

Ne nu ska jag inta ryggläge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0