Vilket härligt väder vi har här idag!!



Himlen öppna sig när vi gick ut från gymmet. Helt galet var de. Så när jag kom hem och parkerade fick jag vänta på att de skulle lugna sig lite så jag hann springa in utan att bli dyngsur haha..

Idag på gymmet gick de riktigt hårt till haha.. Jag startade som vanligt med 30min på crosstrainern idag körde jag dock på lite hårdare och de både känndes och syndes. Svetten rann som bara den. Men gött va de. Efter de så var de dags för 30min cirkel träning. Syster var även med idag och jag tror hon också gillade detta pass. Idag var även killen som höll i passet helt galen haha. Det är alltsom allt 16 maskiner som vi kör 40sek på varje utan paus mellan bytena sen efter ett varv har vi ca 2min paus så kör vi på igen. Men idag tyckte han att vi även skulle köra 5st upphopp mellan maskinerna för att få upp lite flås som han sa. Haha. Det blev helt sjukt galet jobbigt. Känndes som man både skulle spy och svimma på samma gång. Men samtidigt otroligt gött! Kan säga som så att bilen imma igen kanske så bra och fort..

Imorgon väntar ett cardio energy pass!

Nu ska jag sätta näsan i en kursbok!

See yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0