Dags att vandra upp till sängen

Idag har varit en mycket märklig dag.. :/ Men men, jag vet att jag har gjort rätt och de som känns rätt för mig.. Nu ska jag försöka hitta mig själv, göra precis de jag känner för och fokusera på skola och jobb till 100%

Idag har jag varit en långed en sväng, träffa min kära far<3 tror han börjar bli lite less på att var själv nu.. Stackarn har varit själv i snart tre veckor.. Så de var väldigt skoj och trevligt att hälsa på han.. Vi va ju inte still i 2sek men de är ju som vanligt när man hänger med pappa haha.. Så fick jag gosa med älskade HD med.. Som jag saknat han.. Dock fick jag ju direkt fram med pincetten för hitta två äkliga fästingar på örat.. Suck.. Men nu borde väl de äkliga djuren dö snart haha...

Ne nu är de dags för sängen, har en hel del att stå i imorgon. Bla städa huset och min lägenhet.. Men jippy va skoj en fredag haha.. Sen får de nog bli en powernap för 01.50 ska jag hämta hem syster med familj + mamma på landvetter.. :)

Jag vet de är tråkigt att läsa när de aldrig kommer in bilder men ska fixa detta lovar, måste bara köpa mig ett minneskort först..

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0