En riktig present månad!

Ojoj va jag har köpt presenter denna månaden även om den bara ha varat i 8 dagar haha..
Jag har köpt presenter till min kära mamma, sen har jag köpt till Dennis, då dem båda har fyllt år, men firas på söndag.. Sen är de även namngivning för Ida på söndag så då har jag ju köpt nått till henne med..
Tur att man fick lön och csn denna månaden haha.. ;)

Sen är de även tur att jag älskar att köpa presenter roligare än att få själv.. Haha..

Idag har jag även varit med pappa och köpt en present till Dennis..
Jag får även alltid detta förtroende från farmor att köpa present från henne till Dennis. Haha.. Så ja de har blivit en hel del. Hela min lägenhet är fylld av presenter haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0