Provar appen :)

Åhh vilken bra app. :) hoppas den funkar på min nya mobil också då som jag får på söndag. För nu jäklar tänkte jag blogga bättre för jag har idag gått ur Facebook!! Jag har länge tänkt ta mig ur Fejjan och nu idag har jag gjort de! Så kommer få mera tid över till allt annat. Haha.

Idag är jag väldigt trött. Tog en powernap vid 13 tiden tror jag att jag somna sen blev jag väckt 14.40 av "postgubben" haha. Men de gjorde inget för han är från och med idag världens bästa "postgubbe" hihi. Kan inte skriva ut va de var för paket som han lämnade över för de är en present till mor och far. Och kanske kanske att mamma är inne här och läser. :)

Ja nu har jag provat detta också. :)


Kommentarer
Postat av: emma

hehe tror allt att du kommer komma tillbaka te FB ;) jag säger inte när, säger bara att du kommer göra det, hehe ;) puss puss

2011-09-30 @ 20:00:20
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0