Oj sol..

Åh va skönt idag tog jag en ordentlig sovmorgon.. Gick inte upp fören vid 10.40 skönt!
Så blev jag riktigt chockad då jag kollade ut och solen skiner. Det trodde jag inte.

Nu har jag iaf diskat upp detta jäkla diskberg, samt varit till affärn och fyllt på kylen lite!

Tänkte snart ge mig ut på en promenad innan jag ska ta tag i städningen här. Hade tänkt att spribga idag men jag vakna vid halv tre i natt av värdens allergi chock. Nös och näsan rann plus att halsen blev helt tjock av slem.. Va var de liksom mitt i natten.. aja så jag får ta en längre promenad idag istället..




Dennis fick göra en egen tårta igår. Han var rätt nöjd kan jag ju säga haha.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0