De va den helgen!

Så där ja då var helgen över då. Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Med flera inskolningar men snart är dem alla klara och vi kan börja med allt vi planerat. Hoppas jag iaf.
 
Halva min helg ha gått fort och andra halvan seeegt.
Idag har jag inte gjort alltför mycket men de är som vanligt på söndagar. Har alltid hatat söndagar och kommer alltid att göra haha. Men jag var iaf iväg till gymmet! Dagens höjdpunkt! Svetten rann som bara den känndes som jag stod i duschen när jag sprang på bandet. haha men gött var de iaf!
 
Jag ser framemot den kommande veckan då jag har lite inplanerat som tex ljusparty på onsdag. Har inte varit på de förut så de ska bli intressant plus att jag får träffa Elisabeth igen skoj! Sen blir de att fixa tårt också. Men de bästa blir ändå fredan då jag åker till min J! ;)
 
Äsch detta blev ett dravel inlägg som vanligt. Utan bilder då jag fortfarande inte hittar sladden! Blir galen, så får nog bli att köpa en ny.
 
Nu blir de sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0