ajjj!

Ojoj va dagarna går. Ute är de härlig vinter! Inne myser vi med många levande ljus och mysiga filtar! Fast just nu myser jag för mig själv då min J jobbar till 22 idag och kommer så alltid att göra på måndagar så bara att vänja sig. som tur är har jag också alltid långa måndagar iaf till kl19.
Idag var jag så klumpig :( Bakade pepparkakor med barnen och när jag tar ut första plåten händer de nått och plötsligt står jag där med plåten i handen utan grytlapp! Så mina fingrar på vänster handen mår siså där. Gick till skolsyster och fick nån kylande salva som börja värka eftet ca 30min. så nu svider de inte om jag inte kommer när dem. Jäkla skit säger jag bara.. :/
buhuu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0