Attans, de var ju på kvantum jag skulle hängt på idag. Haha..

Jaa skit också. Idag skulle jag ju tillbringat hela dagen på Ica Kvantum, då dem idag hade singeldag typ. haha. Är ju snällt att dem tänker på oss singlar på alla hjärtans dag. Jag skulle handla lite mera frukt när jag kom från Torslanda så sladda in på kvantum och ja då ser jag de en stor skylt att är man singel så kan man träffa någon här idag kanske vid Fruktavdelningen lr vid kyldisken, mm ja ni fattar haha.. Sen när jag skulle betala så ja då valde jag rätt kassa. För idag hade dem en singelkassa haha.. Känndes liiite pinsamt att stå där men haha. ;)
Det roliga var att de stod en gubbe framför mig så hör jag bara en tant som ropar neej du är ju inte singel vi är ju gifta!! Haha stackars gubben blev helt förstörd och upprepade flera gånger att han valt fel kassa och inte såg att de stod singelkassa!! Haha..

Ja de är nått speciellt med Kvantum, kanske är de där jag kommer möta min drömprins. Då kille som hjälpte mig med sjävscanings grejen la in en rolig sak. Haha detta var för ett tag sedan men när man drar kortet och tar den där scan grejen så står de " Välkommen Madde :-) " haha på ica maxi står de " Välkommen Madeleine" Det roliga med dde hela är att när jag skrev in mig på detta så skrev jag Madeleine ja då det är vad jag heter.. ;) Det värsta är att jag inte kommer ihåg hur killen i förbutik såg ut.. Attans..

Ojoj flum inlägg men de va skoj att uppleva de iaf. Synd bara att jag inte åkte ner till Ica tidigare.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0