Wii nu händer de grejer i mitt liv vill jag lova!!

Ja nu börjar de ta fart här.. Nu på torsdag och på tisdag nästa vecka hihi. Mer vill jag inte skriva nu. Annars då, har ju vfu nu och de är fullt upp jag är helt slut när jag kommer hem. När klockan ringde imorse kännde jag bara för att sova vidare men de gick ju inte. Min snälle far upplyste mig om att jag "bara" har 45år kvar att jobba haha. Tack för de! Jag har de iaf bra på vfun gör allt och lite till känns de som. Men det är ju vad denna sista vfu period går ut på. Jag tycker ju de är kul så de funkar. Lite jobbigt dock att jag nu börjat ta med mig "jobbet" hem. ;) Nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: emma

var inte så säker, får moderaterna vara kvar vid makten så har du 55 år kvar med jobb ;p Puss

2012-02-21 @ 23:39:42
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: syrran

hörredu emma, läs på lite om vad lille Fredrik sa du ;)

2012-02-22 @ 09:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0