Då var man igång igen då..

Så har den sista terminen startat.. De känns som de alltid gör i början på en kurs, att det är galet mycket att göra och att detta kommer jag inte klara av... Haha men hitills har jag ju klarat av allt som jag har läst så varför ska jag inte klara detta. Det är klart kraven är något högre nu då vi typ betraktas som färdiutbildade lärare nu. Jag har precis suttit och läst i några timmar nu och det jag läser är intressant nu gäller de bara att få ner lite svar på frågorna som ska besvaras. Men kännde att jag behövde vila hjärna lite nu.

Jag har även idag hunnit med dagens pass på gymmet och idag gick de riktigt riktigt bra.

Idag är de även tre årsedan världens bästa farfar somnade in.. :( Känns fortfarande skumt att han inte finns mera och att han varit borta i tre år redan.. Pappa åkte till minneslunden och tände ljus iaf så de känns bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0