Underbart väder!!!!

Åh vilken härlig dag vi har idag! Jag har passat Dennis och Ida och gör så ännu. Jag och Ida tog ossen härlig promenad på 40 min förut så nu har jag laddat min kropp med sol energi! När vi hämtat Dennis så gick vi hem och bakade. Dennis vill baka muffins så de blev kladdigchockladmuffins samt dumlekakor som han mor beställt! Nu står de på kylning och vi slappar i soffan och Ida tar sig en powernap. Om en stund kommer la syster hem så då ska jag åka hem till mig. Behöver handla lite rätt tomt i kylen nu efter en månad med ff. Sen måste jag plugga.. Har en bok att läsa till torsdag fast har läst en del redan men lite till ska läsas..

Imorgon väntar en dag på vfun. Jag längtar var så längesedan jag var där nu så ska bli intressant att se hur de är nu när vi flyttat till helt nya lokaler!

Nee nu ska jag se på special agent ozo. haha..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tycker jag ;)

2012-01-31 @ 15:27:02
URL: http://anniemika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0