10 timmars arbetspass!

Tjohoo..
Jag lever även om de är precis hehe.. I dag har jag varit på mitt nya jobb. Herremin gud va mycket jag har i huvudet nu.. Helt galet fattar inte att en är klar nu.. Men vi har fått mycket gjort jag och min nya kollega. Planerat in en hel del inför kommande termin då jag inte börjar jobba förren 6/8. Idag var det även apt möte så därför de långa arbetspasset. Jag trivs iaf jättebra och jag vet att det kommer gå galant så fort jag börjar. Även om de känns så stort nu med alla papper en ska hålla koll på osv..

Imorgon åker jag hemhem till långed en sväng innan de är dags för mig å mor att åka på en underbar semester!!
Så imorgon bllir de först att passa Dennis och Ida sen direkt hem och iväg på fisketävling. Skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0