De går bra nu och jag bara njuter!!

Ojoj dagarna här hemhemma i långed går verkligen i ett. Men jag gillart. Det ska hända nått hela tiden helst.

Igår va jag så trött så somna typ redan vid 21.30 de vet jag inte när de hände sist hehe.. Ändå sov jag till 9 imorse hehe.. Men de är bra då är jag utvilad för nattens bravader.
Ikväll blir de att åka till Hultevi och lyssna till Scotts och förhoppningsvis får bugga en hel del.

I torsdags var jag och mamma till Grebbestad en sväng fick ju åka å kolla in den nya sportshoppen. :) Äntligen fick jag min efterlängtade jacka! Så nu längtar jag tills jag får använda den. Antar att jag kommer få anvädning av den på jobbet i höst! Så nu jäklar kommer jag klara av att vara ute i ur å skur.

Det hände även en rolig och bra sak i torsdags hihi.. Jag fick min J tillslut haha.. <3

Nu sitter jag och lyssnar på Nickelback och längtar som en tok till 12 september då jag äntligen ska få se dem live!!! Faan av grymt de kommer bli!


Jag väntar även på att Mika ska komma hit så vi kan börja förfesta på riktigt, jag har dock smygstartat med en cider lr två.

Hoppas ni får en toppen kväll för de ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0