Imorgon börjar sista veckan på vfu:n

Nu är de bara tre dagar kvar på min vfu period. Sen kommer jag aldrig mera ha vfu! Gaah helt galet.. Det går iaf väldigt bra och jag känner äntligen att jag kan använda mig och ta del av allt de jag läst om och lärt mig under dessa 3,5åren i skolan. Så de känns riktigt bra.

Jag har nu även varit på fem jobbintervjuer och har en del bokad plus ett besök på en förskola som jag var på intervju hos i torsdags. Och den förskolan känns super bra där skulle jag absolut kunna tänka mig att jobba! Så hoppas personalen är lika trevliga och bra som deras chef och att dem gillar mig haha.

Kollade schemat för SISTA kursen också och ojoj va de pirra till i magen för den 21 maj ska c-uppsatsen vara inskickad och vi kommer vara helt klara med skolan och tar examen den 30maj!! Jaaaa de känns som sagt helt galet och helt jäkla underbart!!! Nu väntar några tuffa veckor med mycket skrivande men de sk abli skoj också.!

Som sagt onsdag är sista dagen på vfun och när jag slutar så ska jag åka hemhem till långed. Har inte varit där på några veckor nu så de ska bli skönt! Hoppas att jag kommer få jobba en del av dagarna för nu saknar jag jobbet!! Haha..

Jag känner mig helt tom idag för jag har inget nät och kan på så vis inte använda min mobil! Det känns väldigt konstigt haha..

Sjuk är jag också bara inne på andra vändan av influenssan typ fick vara frisk i en vecka sen var de dags igen. Det jobbigaste denna gången är att min röst är helt knäpp haha.. Plus att jag inte känner att jag blir bättre! Suck men men tre dagar kvar sen är de lite lång ledigt så då får jag vila upp mig "även om jag vill jobba!" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0