Bra dagar!

Tjopp. Nu va de längesedan jag skrev.. Jag har haft fullt upp så..
Nu är de iaf helg igen galet de här inte ens en månad kvar på universitetet.. Gaah..

Nu sitter jag i soffan efter att ha varit iväg på lite äventyr torsdag till idag. Thii.. Det har varit mycket mysiga och roliga dagar! :) Om inte annat så har jag varit en stad jag aldrig varit i förut, linköping. Ja där var de trevligt haha..

Imorgon väntar en dag på Liseberg med syster och familj. Trevligt trevligt! Ska få med syster upp i atmos fear haha..

:D

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag förstår det, måste vara en underbart härlig känsla :) men får väl hålla ett litet hopp öppet ett tag till även fast det känns hopplöst :( men men...får bli nunna i värsta fall :p <3

2012-05-07 @ 02:36:33
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0