En helt underbar helg!

Vilken kanon helg jag haft, med underbart väder och mysigt sällskap. Ja då kan de ju inte bli bättre än en bra helg. Igår var de full fart från morgon till sen natt/tidig morgon. Minigolf, uteservering, solning, bowling, pub och nattbio. Ja de gick verkligen i ett. Men i det sällskapet så njöt jag mest hihi. Var första gången jag var på nattbio och de var mysigt. Vart lite trött i mitten på filmen men jag frös så jäkla mycket så jag kunde iaf inte somna. haha tur var la de kanske. :) Bion börja 23.59 vi var la hemma vid 02.50 typ hehe. Fick bli att åka taxi hem för att jag frös så, det blev jäka kallt på natten alltså hehe så jag rekomenderar inte att gå på bio på natten i linne och shorts hehe..

Idag blev de en tur till backaplan..

Kan inte annat än att sumera helgen med ett ord. TOPPEN!

Nu ska jag kolla på mästarnas mästare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0