Seg dag!!

Fy vilken seg dag! Inte gjort det bättre att jag hela tiden tror de är söndag haha. Vad har jag gjort då, kollat på armagedon, diskat, rensat garderoben, lagat mat och slöat i soffan. Haha träna ju i morse iaf. Galet va fort man vänjer sig att vara två! Känns jätte konstigt att vara själv här hemma! Men de är bara under helgen för på vardagarna är jag ju knappt hemma. Som tur är kommer mamma på fredag, vi ska till ullared på lördag så hoppas mamma stannar till söndag hihi. Så har jag klarat av de ensamma helgerna! Min J har de bra i Thailiand iaf. Har de varmt och skönt.

Försökte beställa lite kort förut men jag vill ha dem svartvita men de gick ju fasiken inte! Grr! Måste fixa de för nu ska jag äntligen få min svartvita vägg i nya lyan! Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0