Snart halva veckan gjord!

Dagarna springer förbi. Imorgon är de dags för fotografering. De ska bli skoj hehe. Har idag fått reda på nått skoj! Jag ska läsa en kurs på 7,5hp ja jag vet jag har rdda x-antal hp poäng men jag saknar de faktiskt. Pluggandet alltså att få använda min stackars lilla hjärna till sånt här hehe. Det jag ska läsa är "Att lära barn filma" det verkar vara en riktigt rolig och lärorik kurs gör både mig och barnen. Så på tisdag börjar jag varannan tisdag blir de föreläsning och workshop i stan! Så är kursen klar 22 januari! Ser framemot detta!!
Nu blir de soffan å tv tills ögonen inte vill mera!
Så här snygg kan man vara under en bröllopsmiddag! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0