Uppe före tuppen!!

Fy jag är inte alls van att sov själv nu förtiden! Somnar gör jag men vakna 4.40 en lördagmorgon. Ne inte okey... Så har varit vaken ett tag nu redan käkat frulle. haha. Klockan ringer om en timme då de blir buss till Linköping för att möta upp min J. Vi ska vidare till Stockholm. Bo på hotell en natt samt gå på RAW! Ska bli skoj!!

I onsdags var jag in till stan för att fixa naglarna! Super nöjd vart jag. Bilden är inte så bra då färgen inte gör sig helt bra på bilden. Det är en härlig höst färg i mörkrosa/svart glitter typ.


När jag kom hem från jobbet i torsdags stod denna fina bukett på bordet <3

Han är allt bra söt min J!

Jaha ska en hitta på nu då tro!!

Hoppas ni får en bra lördag i kylan!
//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0