Hösten har kommit.

Ja jag lever. Men är lika dålig som vanligt på att skriva här..
Nu börjar jag komma in i at ha ett heltidsarbete och så även kroppen är inte längre trött hela tiden. Jag har även kommit ikapp med en del saker så stressen är nu nästan helt borta. Så nu börjar det bli kul att jobba igen.. Aldrig kul att veta att man har en hel hög som väntar på en då blir de inte roligt.. Men nu så..
 
Ute är hösten här iaf grått och mrkt mest hela tiden. Fast jag tycker de är rätt mysigt få börja tända levande ljus och mysa i soffan under en filt. Nu när jag är sambo så har jag ju även nån att mysa tillsammans med. Hihi.. Sa härom dan att ja snart kan vi dricka varm oboy och äta ost macka. Hihi.. Det är mys de. ;)
 
Imorgon väntar något roligt hihi. Mamma kommer hit och hon ska få sin födelssedagspresent dock lite sent men lite har hon redan fått. Kan inte skriva vad de är då hon kanske läser här men jag vet att de kommer bli toppen hihi..
 
På fredag kommer Mika hit också! Mys!!! Hon ska sova här till lörda då hon den fulingen drar till Turkiet en vecka.. Nenen inte alls avundsjuk.. :P
 
Ne nu måste jag göra lite vettigare saker!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0